Interwave s děkanem

28.11.2009 09:06

Jako správní internetoví pionýři, rozhodli jsme se s děkanem vyzkoušet možnosti a schopnosti Google Wave pomocí neformálního rozhovoru, který náš Alma Pater poskytne exkluzivně tomuto blogu. Já se ho budu ptát a budu se mu pošklebovat, on mi bude odpovídat a bude se mi pošklebovat. Taky se budeme společně pošklebovat všemu, co se nám připlete do cesty. Protože jsem ale vlastně rozhovor nikdy nedělal, potřebuji pomoct. Hodlám si připravit 20 otázek, zatím mě napadla jedna. Takže bitte hilfe, co by zajímalo vás?

(Rozhovor se uskuteční v nejbližších dnech ve večerních hodinách - datum zde upřesním, jakmile se na nějakém domluvíme. Pokud máte učet na Google Wave a budete se chtít připojit, napiště mi.)

Zpět

20Q pro děkana

Datum 02.12.2009

Vložil anonymni anonym

Titulek megabyte

Odpovědět

Být či nebýt? Byt či holobyt? Být bit ?

Datum 01.12.2009

Vložil p

Titulek jak na kanc

Odpovědět

se zelym nebo na šípkové omáčce?

Datum 29.11.2009

Vložil Antikrob

Titulek Otázka pro děkana

Odpovědět

Posluchárna Romana Jakobsona... Opravdu dobrý nápad, ať studenti vědí, že alespoň jedna osobnost brněnské FF prokazatelně nespolupracovala s Stb. K mojí otázce: splní-li prof. B.H. své výhružky a odkrágluje prof. J.H. v pracovní době, budeme mít po prof. J.H. pak také pojmenovanou posluchárnu?

Datum 28.11.2009

Vložil

Titulek Otázky, které se netýkají Hrocha, Horyny, Brázdy ani Zouhara

Odpovědět

Vy jste skvělí. Jakto, že stíháte všechny tyhle novinky? To není dotaz pro děkana, jen se divím, že já ještě nevím, co je to google wave a vy dva už to jdete zkoumat :)

Tak možná jedna otázka by mě napadla: "Máte tušení, kdo je to Antikrob a jaké potenciální způsoby pomsty a násilí jste si na této osobě v představách už vyzkoušel?"

Datum 28.11.2009

Vložil Eee

Titulek Otázky

Odpovědět

Děkane, Hroch nebo Horyna? A už jste někdy někomu anonymně vyhrožoval, že ho zabijete? Máte přístup do pracovny doc. Brázdy?
Četl jste některý z opusů prof. Zouhara?