Nekupte to!

10.02.2009 10:14

Zdá se, že kampaň "Evrope to osladíme" některé lidi oslovila tak výrazně, že se s ní chtějí měřit i na regionální úrovni. Po Brně jezdí šalina s chlapíkem, vinnou sklenkou a nápisem "Vychutnejte si Jižní Moravu až do dna!" Nevím jak vám, ale mně spojení vychutnat-si-to-až-do-dna vždy evokuje dno hořké, trpké či plné utopeného hmyzu. Protože však antireklama zjevně zafungovala (když jsem si zapamatoval i takovou nekonkrétní hloupost), přemýšlel jsem nad dalšími variantami reklamy namířené proti recipientovi:

  • Mucosolvan: "Vykašlete se na to."
  • Svatební salón: "Než si konečně políbíte, stavte se u nás."
  • Šachový kroužek: "Táhněte!"
  • Odstraňovač skvrn: "To si vyžerete."

Pak mě to ale přestalo bavit, protože jsem vymyslel skvělou reklamu na Hegela.

Zpět

Napadla i vás nějaká reklama proti recipientovi?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.