Charitativní vánoční soutěž

03.12.2009 11:30

Nejsem charitativní člověk. Nemám pro to žádný dobrý důvod ani výmluvu, vlastně jsem toto téma vždycky tak nějak vytěsnil a vědomě ignoroval. Ale jelikož jsem početím dvou dětí a nedávnou koupí Nintenda Wii subjektiiwně dosáhl blahobytu, táhne mi na Kristusky a budou ty Vánoce, učinil jsem rozhodnutí, že bych si měl koupit i nějaký odpustek. Když ale už chci dát někam peníze, měl bych to udělat rafinovaně. Zde je tedy můj plán:

V zápisu z posledního kolegia děkana se píše, že "všichni pracovníci, kteří aktivně vystoupili na Týdnu vědy, dostanou v nejbližším výplatním termínu odměnu od děkana fakulty". Já měl během Týdne vědy přednášku (Ó hovado), čili pokud to děkan považuje za aktivní výstup, dostanu nějaké přilepšení. Tyhle peníze urvu dětem od huby a půjdou na charitu. Rozhodl jsem se však zlaté prasátko podojit hned dvakrát, a tímto vyhlašuji otevřenou charitativní soutěž argumentačních esejů na téma Proč je třeba chovat se charitativně? Do soutěže mohou být přihlášeny texty v maximálním rozsahu 12 000 znaků včetně mezer. Hodnocena bude kvalita argumentů (40%), struktura eseje (40%), stylistická (10%), pravopisná (5%) a grafická (5%) úroveň. Každý text prosím doplňte o informaci, který charitativní projekt má být podpořen, pakliže vyhrajete. Deadline je do půlnoci 24. 12., příspěvky posílejte na můj email. Texty, které pošlete, budou zveřejněny i s mým hodnocením.

Jste chudí a nemůžete si dovolit dát peníze na charitu, ale tak moc byste chtěli? Teď už můžete. Když se to podaří, budete mít dobrý pocit, že jste svět udělali o něco lepší - a já budu mít dobrý pocit, že jsem donutil někoho myslet a psát. Když nedostanu žádný text, případně když dostanu pouze texty pod 66%, peníze si nechám, což je taky moc dobrý pocit. Pro mě je to tedy win-win situation, ďábelské! Těším se na vaše eseje.

EDIT: Jana Ženčáková, Tomáš Ondráček a Jakub Mácha se rozhodli zvýšit cílovou částku o 500Kč.

Zpět

Diskusní téma: Charitativní vánoční soutěž

Datum 24.01.2010

Vložil so

Titulek O hovado

Odpovědět

Dobry den, je nekde (ci bude) dostupny text prednasky O hovado? Diky

Datum 03.12.2009

Vložil jokr

Titulek tři dotazy

Odpovědět

Můžu taky soutěžit? Víš vůbec o jakou částku hraješ? Myslíš, že to stojí za to?

Datum 04.12.2009

Vložil MP

Titulek Re: tři dotazy

Odpovědět

Ano, ne, ano.