Dovolená

01.07.2008 09:01

Začátek vydřené dovolené jsem oslavil stěhováním beden z pracovny do učebny A11. Jak si návštěvníci ráčí povšimnouti, naše Píchárna je/byla vyzdobena v morbidním duchu. Na jedné straně cedule z brněnského hřbitova (ta o "odpadcích" a "bednách k tomu určených"), na straně druhé obří plátno Smuteční pochod, zachycující brněnské krematorium, Smrtku, mrtvé lidi a Interspar. Taky tohle plátno jsem chtěl včera odnést, ale na jednoho se ukázalo příliš velké. Takže stojím v záklonu, na mně obří plátno:

  • já: Kurvakurvakurvakurva ...
  • já: ... kurvakurvakurvakurva ...
  • pan Klein, správce budovy: Nechcete s tím pomoct?
  • já: ... kurvakur ... jé, dobrý den, to byste byl laskav.
  • pan Klein, správce budovy: To chcete odnést taky do A 11?
  • já: No jo.
  • pan Klein, správce budovy: To nechte tady, tady to bude bezpečnější. My vám to pak odneseme.
  • já: Tak fajn. Tady jsem dostal půjčený rudlík, ale je nějaký blbý. Má strašně krátkou tady tu radličku. Bedna mi na tom nedrží, bych ji musel dát na stojáka, ale to nejde. Furt mi padá.
  • pan Klein, správce budovy: Tak to ale mají všechny růdly.
  • já: To je pak ale nějaké nedořešené, ne?
  • pan Klein, správce budovy: Ono se to dělá obvykle tak, že si dáte na sebe třeba čtyři bedny, růdlíkem zajedete pod ně a pak je takhle k sobě nakloníte.
  • já: No jasně! Jsem to viděl u zelinářů, jsem blbec.
  • pan Klein, správce budovy: Nikdo nemůže vědět všechno. 
Zpět